Outdoor uge 30

Y8 21. juli — 27. juli, 2024

Få pulsen op på Bornholm. Vores passionerede instruktør guider dig sikkert igennem udfordrende ruter på mountainbike, Danmarks smukkeste kajakfarvand og klatring på den unikke klippe, som kendetegner den bornholmske natur.

Vi skal på Danmarks vildeste mountainbike-trails, vi skal opleve rapelling ved Opalsøen, kaste os ud i coasteering fra den Bornholmske klippekyst og nyde havblik fra kajakken – mens himlen spejler sig i Østersøen.

Vores aktiviteter kræver ingen forkundskaber, blot gå-på-mod og lysten til alt dét, der er derude samt en robust fysik, der tåler udfordringer. Rundt om outdoor-aktiviteterne er der masser af klassisk højskole: morgensamlinger, fællessang og foredrag.

Anders startede i 2013 startet firmaet Bornholms Outdoorcenter, som han solgte i 2021. Han er fastansat lærer i Outdoor på Bornholms Højskole og har helt styr på højskolens omfangsrige grej-pakke. Han underviser i klatring, dykning, kajak, mountainbike og førstehjælp. Og han er selv en flittig outdoor- og sportsudøver. Bevægelse er hele hans liv.

bornholm-rapelling-06

21. juli — 27. juli, 2024