Velkommen til Bornholms Højskoles Elevforening

Bornholms Højskole Elevforening er tidligere elever på Bornholms Højskole. Vi er en nyere elevforening med masser af gejst! Alle tidligere elever på længere og kortere kurser kan melde sig ind i elevforeningen, og dermed deltage i arrangementer i løbet af året, som elevforeningen afholder. Det er en måde for dig at have noget, der forbinder dig, andre tidligere elever og højskolen sammen.

BHEF-mødet

Vi sørger for at holde et årligt, fire dage langt sommerophold på skolen, som vi kalder BHEF-mødet (BHEF står for Bornholms Højskole Elevforening). Vi arrangerer workshops, sang, hyggestunder og festligheder på den højskole, vi allesammen har i hjertet. Vi skaber i fællesskab nostalgi og sjov, ved at mødes om nogle af de aktiviteter vi kender fra hverdagen på højskolen, og vi håber at du vil være med!
Til sommermødet afholder vi også vores generalforsamling, som skal holdes årligt, da vi jo er en forening. Generalforsamlingen vælger elevforeningens bestyrelse, som varetager foreningens arrangementer og forpligtelser i løbet af året. Alle i elevforeningen har mulighed for at blive medlem af bestyrelsen.

Vi holder også en årlig julefrokost i januar måned.

Vi håber at du vil være med – jo flere vi er, jo hyggeligere!

Instagram: @bhhs_elevforening

Facebookgruppe: Bornholms Højskole – Gamle Elever

Elevforeningens bestyrelse består af:

Bestyrelsesmedlemmer

• Cecilie Jensen (F21), forperson
  • Anders Clemens Dahl Karlsen (F22), næstforperson
  • Christoffer Graby (F21), sekretær
  • Frederikke Bay Toft (E21), kasserer
  • Mathilde Lindhardt Nevers (F21)
  • Lea Lundell (E21)
  • Frederikke Emborg Sørensen (E21)
  • Ilja Groenemeijer Nielsen (F22)