Linedance uge 31

AD 28. juli — 3. august, 2024

Udsolgt : venteliste : kursus@bornholmshojskole.dk

Kom på et kort ugekursus på Bornholms Højskole, hvor der vil være en god kombination af klassisk højskole og undervisning i Linedance.

Underviser i Linedance er Annie Muxoll fra Happy Feet Linedance i Vordingborg.

Foredrag, morgensamlinger og udflugter til Bornholms natur og kulturperler vil blive forestået af skolens lærere og lokale lærerkræfter.

Efter morgensamlingerne vil Annie indvie jer i Linedansens glæder. Eftermiddage vil være en blanding af udflugter, foredrag og undervisning i Linedance.

At danse giver glæde, velvære og energi. Koblet sammen med spændende foredrag og fantastiske ture på den dejlige ø, vil du vende hjem fyldt med masser af inspiration.

Der vil på dette hold blive undervist i utallige trin og begreber, samt i forskellige sværhedsgrader. Der danses lette og lidt sværere danse, så alle kan være med. Man kan have fordel af at have kendskab til grundtrinene.

bornholm-linedance
  • Udsolgt : venteliste : kursus@bornholmshojskole.dk