A 7,5 timer — Kunsthåndværk

Har du lyst til at vælge at arbejde med kunst på Bornholm?
Så vil du få en oplevelse ud over det sædvanlige på Bornholms Højskole, midt i et af landets mest smukke og unikke naturområder, Ekkodalen.

Dine evner i billedkunstfaget vil blive styrket via motiverende og legende tilgange og øvelser. Traditionelle og utraditionelle projekter og opgaver, vil være indgangsporten til en spændende verden væk fra præstations- og resultatforventninger.

Kunsttimerne er for alle interesserede, om du er øvet eller begynder. Din lyst og nysgerrighed er det vigtigste. Du vil opleve din kreativitet via forskellige ideer og teknikker.

Vi vil fordybe os i materialer og spændende processer, hvor tid og sted mistes for en stund. I arbejdet med billeder, form og indhold skaber vi samtidig tætte relationer og du har mulighed for, at møde ligesindede.

Udover praktiske timer i et dejligt fællesværksted, der emmer af aktivitet hvor der tegnes, males, formes, klippes osv., omfatter kunstfaget også samtaler og udveksling i trygge rammer.

Måske verden kan opleves anderledes, end den, som føles velkendt?

Kunst er vigtig, og for alle, som ønsker at afprøve og skabe.

Jeg er professionel billedkunstner og udstiller i hele landet på museer og gallerier. Jeg har været udøvende og aktiv, siden jeg blev færdig uddannet på Det Kongelige Danske Kunstakademi, Billedkunstskolerne, i København i 2000. Se mere om hvad jeg laver og følg mig på Instagram.

Jeg glæder mig til at se dig til et forrygende og spændende ophold på Bornholms Højskole 2024!

Anne Sofie Meldgaard
Billedkunstner & Formidler
Instagram: anne.sofie.meldgaard
www.annesofiemeldgaard.org

Husk at tjekke din "spam/uønsket post" hvis du ikke har fået svar fra os inden for et par dage efter tilmelding.

bornholm_2_20170410_00077.cr2
  • Det kommer du til at arbejde med

Tegning med blyant og farveblyant
    Oliepastelkridt