Yoga uge 28

Y2 7. juli — 13. juli, 2024

Udsolgt - venteliste : kursus@bornholmshojskole.dk

Yoga handler om styrke og velvære. Dette er et kursus for dig, der gerne vil fordybe dig intensivt i fysisk yoga, åndedrætsøvelser og afspænding og forkæles med lækker økologiske mad, gå-/busture og hyggeligt samvær. På yogakurset lægges vægt på ro, fordybelse, udholdenhed og koncentration i øvelser, der gør kroppen smidig og afbalanceret. Øvelser, som kan skabe nærvær i en travl hverdag. Yogakurset er både for begyndere, der aldrig har dyrket yoga, og for øvede.

Vi ser frem til at se jer til yogakursus i højskolens smukke rammer, hvor der er højt til loftet indendørs og vidunderlige grønne og rekreative områder udendørs. Og en sansetur til Gudhjem får vi også tid til. Hver dag er der morgensamlinger med højskolesang og oplæg om blandt andet den særlige bornholmske natur, kultur og kunst.

Du bedes medbringe yogamåtte, tæppe og yogablokke til denne klasse, samt en lille notes blok og pen til Yoga journalen. Her kan du skrive/dokumentere din proces undervejs. Efter hver yogatime, tilføjer jeg reflekterende spørgsmål.
Hvis du ikke har yogamåtte, tæppe og yogablokke kan dette lejes på skolen.

Tina vender igen og igen tilbage til Bornholms Højskole med sine yogakurser. Hun kender højskolen og dens mange mulighedsrum til den indre fordybelse ude og inde, ligesom hun holder sin dejlige sansetur til Gudhjem. Tina Rossbach Kofod er eksamineret Yogalærer. Tina har undervist i den klassiske Hatha i mere end 10 år, med undervisningserfaring indenfor Yin Yoga, bevægelse & afspænding.

bornholm-yoga
  • Udsolgt - venteliste : kursus@bornholmshojskole.dk