Praktisk info om korte kurser

Nedenfor kan du finde praktiske informationer om vores korte kurser.

• Afbud og afbudsforsikring

Hvis du melder afbud til kurset senere end 8 uger før start, kan du ikke få den indbetalte kursuspris tilbage fra højskolen. Du kan få det indbetalte tilmeldingsgebyr overført til et andet kursus inden for samme år efter aftale med os. Ring på 5697 4077.

Vi opfordrer dig til at tegne en afbuds- og sygeforsikring hos Europæiske, som dækker, hvis du pga. sygdom bliver forhindret i at komme, eller må afbryde opholdet før tid. En sådan forsikring koster ca. 6% af den fulde kursuspris. Undersøg om din eventuelle private rejseforsikring dækker højskoleophold i Danmark. Forsikringen skal tegnes ved tilmeldingen. Europæiske Rejseforsikring: Tlf. 33 25 25 25 eller www.europaeiske.dk.

• Betalingsoplysninger

• Når du tilmelder dig et kort kursus, får du tilsendt en opkrævning med betalingsoplysninger indenfor ca. 7 dage.
    Brug venligst vores opkrævning for at indbetale tilmeldingsgebyr og restbeløbet for dit højskoleophold, så vi ved hvem betalingen kommer fra.
    Hvis du er i tvivl: Ring til os på 5697 4077 eller send en mail til kontor@bornholmshojskole.dk.

Ellers kan du bruge vores kontooplysninger:
    Reg. 0658
    Konto: 6570100120
    Kontoindehaver: Bornholms Højskole

Betaling fra udlandet:
    Nordea Bank
    St. Torv 16-18
    DK – 3700 Rønne
    IBAN: DK7620006570100120
    Swift: NDEADKKK

• Studie- og ungdomsrabat

• Er du under uddannelse med et gyldigt studiekort eller mellem 18 og 25 år, giver vi en rabat på 1.000 kr. for et ugekursus og 1.500 kr. for et 14-dages kursus. Gælder dog ikke på Folkemødekurset.

Ring eller skriv til os hvis du har spørgsmål: +45 5697 4077 / kontor@bornholmshojskole.dk

← Oversigt over alle korte kurser