Handelsbetingelser

3720 Aakirkeby

kontor@bornholmshojskole.dk
Tlf. 56974077

Betalingsbetingelser og bekræftelse af tilmelding

Ved tilmelding til korte eller lange kurser modtager du en bekræftelsesmail. Indenfor ca. en uge modtager du en mail med praktiske oplysninger og en faktura. Fakturaen indeholder 2 beløb, tilmeldingsgebyret og værelsesprisen. Inden for 8 dage fra modtagelsen af din faktura skal du venligst betale tilmeldingsgebyret for at bekræfte din reservation. Resten af dit ophold betales senest 8 uger før kursusstart. Du er også velkommen til at betale det hele samlet. Nederst på fakturaen finder du forfaldsdatoer samt de koder og informationer, du har brug for til at gennemføre din betaling.

Fortrydelse og afbud ved Korte Kurser

Tilmeldingsgebyret er bindende og refunderes ikke ved afbud. Ved afbud senest 8 uger før kursusstart kan selve værelsesprisen refunderes. Ved afbud senere gives ingen refusion.

Vi forbeholder os ret til at aflyse kurser ved for få tilmeldinger eller ved sygdom. Du vil i tilfælde af aflysning kunne flytte din tilmelding til et andet kursus med ledige pladser eller få pengene retur. Vi kontakter de tilmeldte pr. telefon eller e-mail ved aflysninger. Vi kan ikke garantere, at aflyste kurser oprettes på et senere tidspunkt.

Fortrydelse og afbud – Afbrudt ophold Lange Kurser

Tilmeldingsgebyret er bindende og refunderes ikke ved afbud.Hvis man ønsker at afbryde opholdet før tid, opsiges til d. 1. i næste måned, og man betaler for 4 uger ekstra fra den dato.

Den næstfølgende studietur skal betales, hvis skolen har udgifter hertil, fx i form af opholds- og rejseudgifter.
Hvis du har fået elevstøtte til dit ophold, skal dette som udgangspunkt tilbagebetales.